Verkkokaupan toimitusehdot:

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteet myy ja toimittaa Pro Patio Oy (Y-tunnus 1872888-4). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.verkkokauppa.propatio.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitus

Toimitustavaksi voi valita Matkahuollon Lähellä-paketin tai noudon myymälästä. Mikäli valitsitte toimitustavaksi noudon, lähetämme teille tekstiviestin, kun lähetys on valmiina noudettavaksi myymälästämme. Myös Matkahuollon tilauksesta tulee info tekstiviestillä, kun paketti on haettavissa noutopisteestä. Ilmainen toimitus, kun ostosten loppusumman on yli 95 €. Alle 95€ tilauksiin toimituskulut alkaen 7,95€. Mikäli tilaatte isompia ja painavampia tavaroita on meillä käytössä Isojen tavaroiden rahti (35€). Matkahuollon Lähellä-pakettipalvelulla voitte valita sinua lähimmän matkahuollon toimipisteen, johon tilauksenne toimitetaan. Matkahuollon Lähellä-pakettien lähtöpäivät meiltä ovat: maanantai, keskiviikko ja perjantai.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Pro Patio Oy:n.

Toisena maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Pro Patio Oy:n.

Palautukset

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Asiakas vastaa väärin tilattujen tuotteiden palautuskuluista. Kaikissa palautus- ja reklamaatiotapauksissa ota ensin yhteys Pro Pation asiakaspalveluun, p.09-3154 3050 tai info@propatio.fi

Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa. Suodattimien palautuksissa tulee huomioida, että ne tulee lähettää takaisin alkuperäisessä suojamuovissa. Emme siis vastaanota suodattimia, joiden suojamuovi on poistettu tai avattu.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@propatio.fi. Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan pyytää vahingosta merkintä lähetyksen vastaanottoasiakirjaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pro Patio Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Pro Patio sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

 

KLARNA: Osta nyt, maksa myöhemmin!

Klarna laskun ehdot

Kun valitset maksutavaksi Klarnan laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa. Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä. Maksuaika on 14 vuorokautta. Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja. Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi

Kuluttaja-asiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Mahdollisista palautuksista on aina sovittava Pro Pation asiakaspalvelun kanssa erikseen. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottokelpoisuuden arviointi

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Henkilötietojen käsitteleminen

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

© 2020 Pro Patio Oy. All Rights Reserved.